Fruits Basket (2019)

11 aprecieri
Oameni care se transformă în animale din zodiacul chinezesc, secrete întunecate și misterioase care îi înconjoară, eroina principală drăguță, nu este asta o premisă grozavă pentru un serial shoujo? Am râs, am plâns și am simțit cu adevărat sentimente pentru fiecare personaj.

Povestea: 9/10
Este vorba despre o fată orfană, pe nume Tohru Honda, a cărei viață se schimbă după ce a întâlnit doi membri ai familiei Sohma: Shigure și Yuki. Ooh și ghici ce altceva? Similar cu alte spectacole de fantezie, există un blestem asupra familiei Sohma, care îi transformă în animalele lor de horoscop desemnate atunci când sunt îmbrățișați de sexul opus care nu fac parte din clan. Acest anime a dezvoltat o nouă formă de rasism. :)) Una dintre părțile bune ale poveștii este faptul că au introdus un personaj în fiecare episod, de multe ori pentru valoare comică, în timp ce avansau eficient povestea. Faptul că povestea nu avea niciun complot în puncte a făcut cu adevărat acest lucru demn de urmărit și când a avut complot sau povestire a fost pe loc. Romanța subtilă care se vede aici și poate fi greu de observat dacă nu ați mai văzut un anime romantic înainte.
Există un triunghi de dragoste între Yuki, Kyo și Tohru, iar apoi există personaje secundare care doar îl iubesc pe „Prințul Yuki”, așa cum este numit atât de iubitor ^_^. Un defect pe care l-am observat asupra poveștii a fost că uneori emoțiile lipseau din punct de vedere al situației. De exemplu, cazurile în care ar fi trebuit să existe seriozitate, nu a existat și invers. Unele lucruri au fost simplificate sau periate.

Animația: 10/10
Au făcut o treabă foarte bună. Nu doar că au schimbat art-style-ul puțin, dar și hainele pe care le poartă personajele, culoarea părului și a ochilor (chiar și genul😼😳). Expresiile personajelor de multe ori nu coincid cu situația, fie ea tensionată sau nu, uneori chiar se i-a în râs cazurile serioase cu o tentă de amuzament dar nu le iese. Un detaliu care poate nu sunt singura ce l-a observat a fost că în ciuda faptului că Tohru efectiv a fost aruncată și tăiată la umăr, nu are cicatrice.😐

Personajele: 10/10
Tipice unui shoujo. Băieți arătoși care se îndrăgostesc doar de o fată. Dar totuși fiecare a avut un trecut destul de complex și dureros. Unii încearcă să treacă peste pentru că trecutul e trecut, dar alții pur și simplu nu pot. În general anime-ul nu duce lipsa personajelor, acordă suficient timp dezvoltării fiecăruia și ne este prezentată legătura dintre ei astfel încât să înțelegem.
Dacă ar fi să menționez personajul meu preferat, acela ar fi Yuki Sohma. Blând, calm, inteligent, gentil, înțelegător și prietenos. Ce altceva ai mai vrea? :) Caracterul meu preferat numarul 2 este Haru Sohma. Cea mai scumpică văcuță. Iar locul 3, bineînțeles Tohru & Kyo (nu pot alege.)

O impresie generală ar fi că anime-ul Fruits Basket merită să fie în TOP-uri și îl recomand cu cel mai mare drag!

Duminică, 16 august 2020
Rossette, Miana, Konoko, Mayuri-Kurotsuchi, Ida, Z-uzu, Kyo-sama, Mariandumitrescu2004, AntoniaSpataru, mariadarie212, zankyou