Fruits Basket (2019)

8 aprecieri
Voi începe prin a clasa acest anime după preferințele personale și modul în care am perceput și am înțeles eu povestea și cursul anime-ului din acest sezon, respectiv din episoadele lansate până în prezent din sezonul al doilea. Nu consider a fi greșit când îi acord titlul de anime de înaltă calitate și chiar anime de top în zona genurilor pe care le-a țintit. Sunt un mare fan al anime-urilor, iar această serie care este pentru mulți necunoscut a reușit să-și facă imediat loc în topul listei cu anime-uri văzute pe care o dețin.
Intrând în pâine, anime-ul are o poveste destul de unică sau, cel puțin, unică pentru aria pe care am explorat-o eu(momentan) din acest mirific univers al anime-urilor. Principala acțiune a anime-ului se învârte în jurul lui Tohru, o fată orfană care încearcă să-și clădească un viitor pe cont propriu, și întâlnirile acesteia cu diversele personalități care fac parte din componența membrilor zodiacului. Aceasta este pusă în situația de a cunoaște meleaguri pe care nici nu și le putea imagina că ar exista în lumea de care aparține. Odată cu noile informații, Tohru este trecută printr-o multitudine de trăiri și sentimente, astfel reușind să-și dezvolte caracterul și să-și folosească propriile experiențe neplăcute pentru a-i ajuta pe cei aflați în cauză. Desigur, avem și un triunghi amoros, dar doar la nivel de imaginație (mai mult imaginația noastă, a privitorilor).

Personaje și caracterele acestora:
În acestă zonă nimeni nu se poate plânge, anime-ul dispune de o varietate largă de personaje active și diverse personalități. Deși avem un cerc clar de protagoniști, povestea anime-ului scoate în evidență multe alte personaje. Avem personaje aflate în diverse stagii la nivel de vârstă, inteligență, maturitate și chiar nebunie. Avem și unele personaje imprevizibile, ale căror personalități sunt ceva mai dificil de înțeles deoarece acestea tind să fie ceva mai ciudate sau doresc să și le ascundă. Să enumăr câteva personaje folosindu-mă de personalitățile acestora: Nebunia, Inteligența, Competența, Blândețea, Irascibilitatea, Imprevizibilitatea, Fragilitatea, Iubirea etc. Sunt curios dacă sunt câțiva dintre voi care sunt pe aceeași lungime de undă cu mine și vor reuși să facă legătura cu personajele în cauză.

Animația și design-ul personajelor:
La nivel de animație, putem observa cum producătorii nu s-au zgârcit din a-și folosi portofelul și, de asemenea, odată cu înaintarea anime-ului și investițiile au început să crească astfel făcând ca animația să ajungă la cel mai înalt nivel. Design-ul personajelor este unul special pe care am început să-l ador. Îmi place cum au încercat să rămân ușor apropiate design-urile față de anime-ul original.

Punerea în evidență a factorilor Dramă și Comedie:
Marea parte din personaje dispune de o poveste dramatică, am fost lăsat de multe ori cu ochiii în lacrimi și am reușit să realizez că multe din acestea există și în realitate, într-o doză mai mică de intensitate și lipsită de paranormal (asta era logic).
Comedia nu lipsește nici ea din ecuația aceasta, deși anime-ul este la bază o dramă. Nu se aplică zicala că dai din râs în plâns, dar balanța dintre drama și comedie reușește să-și facă treaba.

În concluzie:
Personal, am rămas uimit de calitatea acestui anime și sunt foarte mulțumit de acesta, încă venerez ziua în care am decis să-l vizionez. Este un anime de top și merită mult mai multă atenție. Să le deschidă cineva ochiii acestor oameni care evita sa-l inceapa deoarece nu dispune de o comunitate larga care sa-l urmareasca si, ulterior, sa-l impartaseasca cu alti fani ai anime-urilor!
Recomand cu mână pe inimă acest anime, nu are cum să dezamăgească pe nimeni. Voi face o greșeală gramaticală voită, acest anime este prea perfect!

Mii de mulțumiri echipei care a decis să-l aducă pe site! Mulțumesc pentru munca depusă, Bogdanovix și Bing021!

P. S. Nu știu ce altă serie anime s-ar putea asemăna cu aceasta. Dacă știe cineva vreuna asemănătoare, i-aș fi recunoscător dacă m-ar contacta.